söndag 13 maj 2012

kökshyllan


 


Hyllan uppsatt och jag önskar att knivarna var nyslipade.


Blev helt ok med hyllan, men lite för för mycket i det stora hela fast jag måste ha en hylla till alla burkarna känner jag. Är ju en burkfantast. Och mer än hälften fick åka ner i lådan och det kändes i hjärtat, men samtidigt vill jag inte ha för mycket framme. Det är rörigt ändå med allt annat omkring.

Söndag idag och jag bär snart iväg till butiken för lite öppet. Så har ni vägarna förbi så kom och kika. Snart kommer lite nya saker på igång och jag vet att jag kommer bli kär. Tänk om jag hade plats och råd för allt fint då skulle livet bli lite finare fast kanske inte bättre, men definitivt finare.

Har letat nätet runt efter Odd Molly cardiganen i ljus rosa, men finner den vara slut överallt i storlek ett. Hittar ni en så säg gärna till. Känner att jag bara måste ha en.



Ha nu en riktig fin solig söndag

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar