måndag 7 maj 2012

mitt fina fynd



Så nöjd med mitt loppisfynd. 50 kr för denna stycke väska i läder. Portmonnän gillar jag fast det var ju i konstläder. Får bli nästa loppisjaktpryl. En gammal portmonnä i läder/skinn.


Idag börjar stegtävlingen och jag fortsätter som jag alltid gjort med morgonpromenader. Idag kan jag inte stoltsera med nån hejar tid inte. Tog en kort vända på 20 minuter och jag fick ihop 2959 steg och det står att jag gick fem kilometer, men det var det verkligen inte, snarare två. Man får nog ta de där mannickerna med en nypa salt.Idag var det minus ute så vinterkläderna åkte på.

Blev ingen kvällspromenad igår så jag fortsatte mitt bygge på "serveringsbänken", men det sluta i katastrof på grund av för dåliga verktyg. Ja har stora problem med att såga rakt, så ni kan ju tänka er hur snyggt det blev. Ska låna in en bra såg, sen är jag fit för constructions igen hihi.

Igår bada barna i tunnan och de hade så kul, fick tvinga upp dom. Nackdelen är att man oftast åker på en förkylning efter sånna där bad. Hoppas att de klara sig.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar