söndag 6 maj 2012

blommigt



Byxor hm, linne hm och skorna är ärvda.



Igår var jag på middag med fina människor i ett så fint och stooort hus. Vilken inspiration jag fick därifrån. Skitsnygg och cool plankvägg med synliga spikhuvuden och lika coola lampor. Och vad jag skrattat. Ser framemot nästa event hihi!


Gårdagen bara rusade förbi, men kul var det som sagt var. Jag och min vän var på bakluckeloppis i Brevik, där jag fyndade bland annat en jättefin väska och några öron clips till myran. En promenad på kvällen klämdes också in innan middagen. Kom hem efter midnatt och of course vakna jag klockan sex och kände mig relativt pigg. Vaknade av konstiga drömmar och saknaden av toaletter i drömmen som resulterade i akut kissnödig på morgonen. Sjukt med drömmar.


Ska snart bege mig ut på en morgon tur för en vis hårboll ger mig onda ögat och vankar av och an, lika bra att ge upp och bege sig ut i kylan brrr.



Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar