söndag 20 maj 2012

altan


Altanen har fått lite sällskap av sommarblommor.



Tar en paus mellan trädgårdsarbetet och butiken. Bara därför min far var ensam på Humlebacken idag så kom det en massa trevligt folk till butiken och det gillar vi, men jag var hemma och klippte gräsmattan så jag fick slänga mig i bilen/cykeln och skynda mig upp och det funka bra faktis. Var nämligen tvungen att hinna med trädgården idag för snart blir det fotbollsträning och städning i kiosken så hela kvällen går bort. Det som tar tid i en trädgård är inte alla land utan gräsmattan och allt runt omkring den. Först ska man klippa, sen trimma och sen plocka upp gräset ur landena och det mina vänner takes to much time. Och gör man inte detta så ser ju det ovårdat ut och då blir man ju bara så depp. Så KTP är det som gäller som ett mantra.


Har precis beställt mera vaxdukar till butiken som kommer i början av juni och det blev bland annat i mörklila, beige och rosa. Om ett tag kommer också nytt från Green Gate och Gerbera.


Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar