måndag 9 april 2012

gult är min grej


Bild lånad från www.kavat.com


Dessa hel schyssta skor från Kavat hittade jag när jag surfade omkring och leta skor. Jag blev bara helt frälst. Snygg, miljövänliga och gula. What can go wrong?! Och till ett vettigt pris dessutom. Hade tänkt att hitta ett par till Lowe, men de hade inte så små storlekar fast det var då jag upptäckte att det fanns i min storlek. Härligt värre. Nu är det ju så att jag inte kan/får shoppa mer så jag sitter här och dreglar över dom istället, mindre great.


Suttit med bokföring i timmar och det var lika tråkigt som sist. Vi samarbetade dock bra, framsteg hihi. Sen har jag inte gjort något vettigt what so ever, men dagen är ju som tur va inte slut än. Igår bars min turkosa bänk in på altan och jag ändrade om lite. Troligtvis kommer jag tröttna om en månad och så, men det är ju trots allt gratis och ändra om så då går det ju an.



Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar