måndag 9 april 2012

turkost




Här ser ni min minst sagt iögonfallande bänk/byrå. Jag tror man antingen tycker den är väldigt ful eller undebart härlig, jag hoppas på den senare fast smaken är ju trots allt annorlunda som tur är. Trist om alla tyckte samma, eller hur? Inser att alla tavlor och pryttlar är lite over the top, men det åker snart så jag låter det va tills jag inte står ut längre. Kanske man skulle hålla färgskalan över bänken i svart/grått/vitt för att få ett lugnare och stilrenare intryck.


Andra hälften av dagen idag har jag rört pyttelite på my as, med betoning på pyttelite. Jag har varit i stallet och mockat. Blev en ordentlig utröjning av kisset och jag kan säga att till och med jag känner att jag luktar stall. Då är det illa. Fin fina Candy stog och vänta på mig och ville ha hö (egentligen ska vi sluta med det nu, men jag hade inte hjärta att inte ge), hon blev lite smått galen och sprang fram och tillbaks i hagen tills höet kom och finns det något härligare ljud än ljudet från hovar i marken när hästar galopperar?! Det låter lite trummande och mystiskt. Svårt att beskriva, måste upplevas.


Imorgon och på tisdag blir det tio timmars jobbdagar och det är välkommet för kassan behöver fyllas på efter alla sjukdagar och ledigheter. Ska ju också försöka mig på att börja spara lite cash till roliga dagar, eller hur girls? Ni förstår vad jag menar :)



Kram alla fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar