tisdag 3 april 2012

converse



Inte dåligt att komma hem till en stor hög med sko kartonger från en av favorit märkena. Nu känns sommaren räddad på den fronten iallafall. Själv fick jag två par, nöjd och glad blev jag verkligen.


Lite dålig på att uppdatera har jag varit, men jag har ju varit på en liten tripp till min fina vän med fin fina vänner. Och jag säger bara, oh my god! Vad kul vi haft. Vi har skrattat och shoppat om vartannat och bara levt. Längtar redan till nästa tripp.


Men nu är man tillbaka i verkligheten igen och den innebär jobb, barn och städning. Men det är inte fel det heller hihi. Har också lite fix hemma att göra innan den 18 april annars mister jag världens finaste kyl, så bäst att skynda. Jag ska tydligen måla om hallen, sätta lister i vardagsrummet, måla lister runt altanfönstrerna och troligtvis paneltaket i köket. Listan är lång och bitvis extremt tråkig, men jag ska ha den där kylen så bara att bita i ihop.


Motionen dessa dagar har varit shopping i timmar annars inget. Och idag orkar jag inte på morgonen för det är sjukt kallt, men efter jobbet kan det mog bli en promenad eller det måste bli en promenad och förhoppningsvis gymmet (håll tummarna).


Kram på er

1 kommentar:

  1. Lyxigt att komma hem till en sån skohög. ;) Ja tänk va kul vi hade i helgen! Det kommer jag leva på länge! Vi syns på dansgolvet på fredag igen! Weehooo! :) Kramar till fina dig!

    SvaraRadera