torsdag 29 mars 2012

blommigt


Mitt nya bord från Nordal som äntligen kommit på plats. Nymålade stolen i min nya favvo färg, turkos och super fina tulpaner. Tycker om känslan i denna bild, tyvärr är ju inte hela sanningen fast i bilden eller rättare sagt tur är att inte allt stök fastnat på bild. Det ser nämligen för bedrövligt ut om man skulle dra kameran lite mer åt vänster, men ibland får man fuska.


Idag har det varit jobb, stall, möte och nu ska jag packa inför en tripp med fin fina tjejer. Det värsta är ju bara att jag är så dålig på att packa rätt. Och vilka skor ska man välja och hur många är nödvändigt att ta med. Själv skulle jag nog behöva typ fem par, men det finns det ju ingen plats för så tre får räcka.



Ha en fin helg nu alla söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar