tisdag 27 mars 2012

tuesday


Jag är en manisk samlare på tapetrester, bara så ni vet.
Tisdag idag då eller rättare sagt snart är tisdagen slut. Jag har inte gjort nåt vettigt what so ever. Känner mig grymt oseriös och lat. Hoppas att det vänder så jag känner mig grymt seriös och duktig, det tycker jag låter mycket bättre.


Idag fick jag mitt skattebesked ÄNTLIGEN och det var positivt så nu jäklar ska ankarsrum komma till mig för gott (om jag inte ändrar mig, har en förmåga att göra det ibland) fast det var ungefär det ända det räckte till så resten av sakerna på min wishlist får stanna kvar till min födelsedag. Så kära vänner ett gott råd, börja spara hehe!


Motionen idag bestod av en timmes power walk på morgonen och 40 minuter i slö takt på eftermiddagen, lite blev det men långt ifrån perfekt. Satsar på imorgon då...ja, att mirakel inträffar och jag går ner och kör ett härligt pass styrka.div>




Kram alla fina

1 kommentar:

  1. Härlig bild som vanligt! Även gårdagens underbara ridbild värmde! Drömde så läskigt om våra barn som red så det var säkert p g a bilden! Usch tur att det var en dröm säger jag bara! Ligger ju här och drömmer och orkar INGET! Ja du vet ju hur det är! Hoppas innerligt att jag slipper de där hemska blåsorna!! Din inspiration lär ju vända för det brukar den göra och jag känner ingen med mer inspiration och kreativitet som du! Tror du behöver lite downperioder för att orka allt det andra! kram Linda

    SvaraRadera