måndag 26 mars 2012

söndagen


Trots skyltar titt som tätt i leden lyckades vi gå fel och jag som är en van vandrare visste inte ens hur man följde leden först och glömde av det bitvis genom färden, men vi nådde vårat mål ändå.


Igår var det söndag och då var det lite att göra varav inget blogginlägg. Vi hade bland annat kalas och så var jag var på Blingo visning och sen så slappa jag resten av kvällen. Och så har ju Jersey Shore säsong fem börjat, äntligen, som jag längtat. Har ju fastnat i den reality serien totalt.


Jag önskar mig ett par schyssta Ray Ban´s och en kofta från Odd Molly nu i vår, men det får vänta ännu en gång. Hoppas jag får pengar tillbaka på skatten får då ska jag slå till. Och på min ankarsrum också. Så jag får det ut ur systemet.


Kramars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar