onsdag 14 mars 2012

pom poms


bild lånad från www.marthastewart.com


Visst är dom fina pom pomsen i silkespapper? Detta skulle vi roat oss med igår, men livet ville annorlunda. Fast om jag känner min kropp rätt så blir jag frisk på nolltid eller det brukar jag bli iallafall. Hoppas inte att min kropp sviker mig denna gången heller. Dessa pom poms skulle npg varit sagolikt vackra i ett vitt stort halvskruttigt växthus ( tror jag sett en bild på det någonstans) eller kanske ett lusthus som är högt i tak och allt är vitt, of course, och bara pom pomsena sätter färg. Kanske man ska göra om lekstugan till ett litet trollskt hus, betoning på litet.


Igår hade jag lust att städa ut skafferiet och bara smocka det fullt med torrvaror och baksaker, men det gick ju inte det heller. Vill verkligen ha min rullvagn nu så mina maskiner kan komma ut därifrån och ge lite space. Och slänga ut sopsorteringen som ändå inte funkar bra och helst frysen, men jag antar att där går gränsen.


Nu har mina lampor kommit och jag har inte gjort klart i sovrummet eller inte ens börjat hehe. Så lat och bekväm. Nu får jag skärpa till mej. Det som ska göras är att ta ut en byrå och sätta upp en fönsterbänk, hur svårt är det? Sätter det på min lista.




Ha en fin dag nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar