tisdag 13 mars 2012

leilas general store




Bilder lånade från www.leilasgeneralstore.se


Så mycket fint hon har den där Leila. Ville ha ballerina cupcakes setet, men det var slut. Sugrörena är ju to die for. I papper, halleluhja. No mor plast liksom.


Idag har jag gått och blivit sjuk, hatar det redan. Sällan jag blir det, men bara att acceptera och hoppas att allt annat försvinner ihop med denna skit. Har inte kunnat träna på veckor för min förkylning som vägrat gett sig. Ja och med det så har min godisfrossa ökat avsevärt. Snälla, ett mirakel här tack. Och om man ändå för komma med osannolika önskningar så tar jag gärna ett ekonomiskt sinne eller för alltid ekonomiskt oberoende. What ever would work, men den sista vore nog roligare.


Nog om det, nu tillbaka till hur synd det är om mig idag. Kände mig inte alls bra på jobbet och undrade om jag någonsin skulle komma levande därifrån, men jag höll ut. Sen hämta alla kids, hem och rasta vovven som för övrigt gick på speed idag. Trodde jag skulle bli tokig. Hon sprang som en galning så hon glömde kissa, klantfia! Sen krångla datorn och jag fick fixa med sladdar och sen när ja äntligen skulle börja min riktiga tyck synd om mej tid så krångla tv j*keln också, bara att fixa med sladdar där med. Sen rasa typ allt i skafferiet ner så jag höll på att dö när jag satt där i soffan och fortfarande tyckte synd om mej och jag tyckte ännu mer synd om mej själv.


Nä nu börjar min alvedon sluta värka så nu måste jag gå på a hunt for drugs.



Kram på er fina friska människor
By the way, titta ni på "lyckan i LA", det gjorde jag å typ trehundra program innan. Snacka om stora läppar. Jag gillar ju stora läppar, men det var till och med för mycket för mig. Vet att ni är många som inte gillar big lips, men i like it. Lite större skulle ju aldrig skada hehe, på mej alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar