söndag 4 mars 2012

dagens från hm


En dagens, nya "skinn" jackan, skjorta och gamla 50 krs jeans, allt från hm och of course mina super fina skor från Kavat. På tal om skor darlings, så hitta jag ett par gamla kärlekar som nu fanns till ett oemotståndligt pris. Ska jag slå till eller inte? Ska jag vara smart eller osmart? Frågan är om jag ska jag klara av att stå emot frestelsen eller inte? Kör en cliffhanger på den...
Tacka alla fina för besöket i butiken idag, alltid lika kul att prata med er. Är lite trött idag efter en fartfylld dag fylld av härliga möten och prat. Inte alltid man har tid att prata och ordna med en av mina stora inspirationskällor, mamsen. Som för övrigt jag inte skulle klara mig att leva utan eller min snälla far som hjälper till med fix och barnvakt.
Vad vore man utan sin familj. Mina tack är aldrig tillräckliga för allt ni gör för mej love u to the moon and back. Och alla ni som kom idag, återigen tack och Elizabetth som alltid är så trevlig att prata med och jag blir alltid så avis på din känsla för inredning wish i had it och min fina vän som kommer få det helt undebart fint och vilken utsikt ni har sagolikt. Och mitt bord som jag äntligen hämtat, gjorde mig inte besviken.
Lyckad slut på helgen och hoppas på friska barn, fint väder och många cykelturer på denna vecka som kommer.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar