lördag 17 mars 2012

äntligen



Passade på att måla en stol när jag ändå var i alvedonruset. Har haft denna härliga färg liggandes ett tag och efter jag såg en bild på en blogg blev jag bara så inspirerad att jag rusade ut på altanen och hämtade en av mina fina stolar som jag fyndade förra sommaren. Det dumma är att jag tyckte om dom precis som dom var innan, men jag fick offra det för inspirations ruset som fanns i mig. Hoppas att jag hittar likadan denna sommaren som kan få vara som dom ska vara. Tyckte ni att jag gjorde fel val? Blev lite osäker nu.


Väntar på de små som är på pingis med sin fader och bara jag och sofftjuven är hemma och strider om bästa platsen, fast nu vann hon när jag begav mig till datorn. Känner att jag börjar få liggsår på hela kroppen snart. Utvilad är man, men inte piggare.Tänkte dra mig upp till sängen och leta efter min mobil som jag slängde någonstans. Kan vara bra att ha den hihi.



Snart kommer lite saker som jag beställt, spännande. Hoppas jag inte blir besviken.


Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar