torsdag 9 februari 2012

perfect match


Minivispskålen från Ib Laursen och min fina visp från Dualit. Ballongvispen får precis plats i skålen och den är perfekt om man bara vill ha lite grädde.


Upprepar typ samma som igår, jobb, stall och sen inge mera. Ätit sjukt mycket chokladbollar och sitter här och har extrem ångest och lite smått illamående, men funderar ändå på att ta en till. Varför lär man sig aldrig? Köpte dom för en god sak. Barnen på skolan sålde och jag kände mig tvungen att hjälpa till, annars hade jag aldrig köpt sånt och ännu mindre ätit dom. Jag är ju nyttigheten glorifierad själv. Vad tror ni om mej? Haha jag vet precis...men jag låtsas att ni tror att jag är en hurtbulle som bara äter nyttigt och bra. Klart slut.

Gerbera har kommit, super nice´t. Mycket dova och färglösa färger blandat med undebart färgrika färger. Det bästa av två världar. Ska ta och fota i helgen och visa er.

Det var så super härligt när jag var i stallet efter jobbet idag och hästarna gick direkt in när de såg att jag gick in i stallet. Så jag fick mysigt sällskap och man saknar dom verkligen när man har dom så nära. Jag menar, att jag saknar tiden då jag red och pyssla med dom varje dag. Dom är helt undebara djur och ett liv utan hästar känns tomt. Lillprins Bus är iallafall inte rädd för dom perfekt. Han och myran vill så gärna rida, men deras elaka mamma vill inte alls ge sig ut i denna kyla. Har frusit tår och fingrar av mig i så många år så ja skippar gärna det nu. Väntar på plusgraderna innan jag blir snäll.




Lämnar er nu med tanken av att i morgon är det fredag så


Ajöss











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar