lördag 11 februari 2012







Bilder lånade från Sköna hem eller Hus och hem



Så snyggt att jag dör. Tänk om man bara kunde få till det så. Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag ville ha en "serveringsvagn" från ikea, men nu när jag läste hela historien om den så inser jag nu att 60 cm:s bredd är way to big for this kitchen. Och så klart fanns det ingen annan som passa heller wtf. Så nu får jag sikta in mig på att be någon göra en åt mig. Precis som jag vill ha den, gärna lite ruff i kanterna om vi så säger med stora maffiga hjul perfekt.


Och betongskivor istället för laminatskivorna som vi har nu. Dessa var ju bara meningen att ha så länge tills vi skulle köpa i granit, men vet inte om jag vill ha svarta bänkskivor längre, så mörkt. Så någon som anmäler sig till att gjuta en skiva åt mig? Inte?! Ok, någon jag kan tvinga att göra en skiva till mej?! Gör jag en själv så blir det ingen trevlig syn alls och det käre läsare vill ni inte se eller kanske det är så att ni har lite skadeglädje? Ja, då skulle ni bli glada. Kanske får bju´ på det nån dag.



Imorgon blir det miljöombyte och lite party. By the way, min klänning har kommit. Frågan är om jag vågar prova den, fasiken om den inte passar. Skyller på klass fem hehe! Seriöst vänner, söndag, stenhårt pass, morgonprommisar och gröt i mängder och inga mackor, ingen cola eller byta mot cola zero isånnafall och inget godis. Känns som jag sagt detta förut. Ja ja jag är ju trög vet ni...



Ha en fin fin helg alla ni







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar