måndag 6 februari 2012







lite mer vårfeeling


Härliga kuddar, vita tulpaner och vita överdrag så är känslan på topp. Trivs bäst i det vita. Lite smått irriterande dock att jag återigen lyckats att slarva bort mitt vita överdrag till puffen. Sist var det den svarta som jag förskingrade bort i ett år. Mitt huvud, mitt huvud säger jag bara.


Idag åt jag min första semla och förhoppningsvis sista, var inte alls så gott som jag hade fantiserat om och det mina vänner, det är bra. Det som jag nu är sugen på är att göra om. Måla, snickra och pyssla. Ska fråga min käre bror om jag får låna hans symaskin för lilla myran har gjort hål på alla sina tights. Nu ska det lappas för glatta livet.



Ha en fin kväll nu alla!










2 kommentarer:

  1. blev väldigt väldigt fint med vitt!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!!! Tänk att du har det sååå fint! Är rena drömmen! kram Linda

    SvaraRadera