söndag 5 februari 2012

Bild från Ikea


Bläddra igenom lite tidningar jag fick från min käre mor och blev tokinspirerad. Började genast hämta papper och penna och skissa som en tok. Älskar´t. Då såg jag ett så fint hem med en liknande sån här rullbänk som bilden ovan. På den hade han sin "maskinpark" och en jäkla massa annat snyggt. Den killen hade koll han. Jag bara rusa till datorn och klicka in mig på ikea och hitta denna goding. På den ska jag ställa mina fina machines som gömmer sig i skafferiet. Och mina korgar som oxå lever i exil. Bara ett litet problem, den är några centimeter för lång. Det finns kortare men de är ju inte alls samma stil som jag vill ha. Ilandsproblem som är värt att tänka på en stund.


Filmen var bra by the way. Och maten gick ner även fast det inte var en cesarsallad som jag längtat så efter.Imorgon blir det jobb för det är ju måndag igen. Ahh, snart är det fredag och helg igen så det kan vara lite skönt med brake däremellan med vardagsrutiner och jobb.


Nu har jag två pysslandes små korvar med mig nere i köket som tydligen inte vill sova fast dom är jätte trötta och det är jag med nu så



God natt på er fina!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar