måndag 27 februari 2012

Ligger i generna


Det ska börjas i tid om man ska ta över familjeföretaget en vacker dag. Om mamma målar så ska ju lillprins Bus också få testa och barn älskar ju att måla, ibland lite för mycket.
Idag har jag krattat gräsmattan, premiär för 2012 (tyvärr inte den sista gången) i det härliga vädret, tagit mig en morgonpromenad och passade på att låna min brors micro för att tina lite bröd då våran helt mystiskt lagt av, lämnat möbler i butiken och alla fin fina nyheter och varit i stallet och mockat i turbofart.
Oh my, Oh my vad fint det blir i butiken. Mor och far har verkligen jobbat bra. Så många bra ideer de har. Så nöjd. Hoppas jag kan bidra lite jag med hihi.
Imorgon ska jag måla möbler och sätta upp lister om min lilla kille blir bättre. Har haft feber idag och inte alls varit sig själv. Hoppas på att min vanliga busiga kille vaknar imorgon bitti.
Ha en riktigt fin ny vecka alla söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar