torsdag 26 januari 2012

Gårdagens me


Jaha hur kommer denna dagen sluta när jag fick börja den med att torka spya över hela köksgolvet. Okej, jag överdriver lite, men om ni själv har sett en hunds spya så vet ni att den inte är liten och speciellt inte om den precis gluffsat i sig en liter vatten alldeles för snabbt. Ja det är inte alltid bra att roffa åt sig för snabbt förutom då i rea tider. Då är det no rules som gäller, vett och etikett är som bortblåst och dagistänket kommer tillbaks, me,me och me..


Köpte ett par byxor igår i storlek small, small alltså. Det var så länge sen jag kunde ha det så jag knappt vet när. Förutom då ett par gravidjeans från polarn och pyret när jag vänta Lowe. Måste jag gå in på hur mycket jag älskade dom jeansen hihi. Är nöjd, men måste skärpa mig ännu mer nu. Sluta äta mackor och o´boj och sent på kvällarna och har jag nämnt colan än. Inte? ok den måste sjukt bort och inte hjälper det att man har tre flak på altan. Not good at all. Nog om denna urtrista diskussion.


Idag ska jag visa er en skylt/spik/hängare bräda jag gjorde för några dagar sen, när ljuset behagar att titta fram och kanske lite av mina shoppingfynd. Vi får se.

Om ni undrar varför jag inte svarar på kommentarerna är det så att det inte går. Har försökt tusen gånger, men denna dator har sitt egna lilla liv och den tycker inte så bra om mej.




Kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar