tisdag 31 januari 2012


Check out mina nya skor



Dom kommer till mig om några dagar, så fina. Och stolen som dom står på hade gärna fått följa med och den hade så gärna fått ta med sig sina sju snygga kompisar också. Bordet i bakgrunden är inte heller fel, tror nog att denna butik hade passat mig.



Tisdag idag då...jobb, kanske pingis och troligtvis måste jag in till leksaksaffären för att köpa alla de mutor som jag slängde med hit och dit för att få barnen att ta tabletter och annat som de vägrade. De har en förmåga att inte glömma av det.



Ska nog ta och byta överdrag till soffan och köpa nya kuddar. Har jättefina i butiken som jag tror skulle vara snajsit till, fräscht så här mot vårtider. Är trött på den tunga röda färgen även fast tyget är så galet skönt på just det röda överdraget. Har jag nämnt att svarta överdrag skulle vara så fint? Inte, bra då säger jag det igen. Svarta överdrag vill jag också ha och en svart vit matta från IKEA, what else hihi!





Ha en skön tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar