måndag 2 januari 2012




Bilder lånade från Mokkasin



Jamen då är det bara att inse att ekonomi inte är min starka sida. Fast jag var iallafall så pass klok att jag först betalade mina räkningar och checka att jag hade lite cash över att leva på innan jag beslutade att klicka hem denna ursöta panda tröjan som bara ropa på mej att köpa den.


Och wasabi tejpen den är till mej eller ja... jag tänkte tejpa upp ett collage i Tyras rum sen när hennes vägg är målad och klar. Om det finns plats vill säga. Det är så yttepyttelitet att man knappt kan vända sig i det fast större än lillebrors som bor i garderoben hihi. Fönstret är på plats i hennes rum och det är såå fint. Dörr uppsatt, men inte klar. Min önskan var ju en liten dörr, men då var det ju helt omöjligt att bära ut och in saker i rummet så det sket sig. Då får man tänka om....och då tänkte jag att man skulle såga ur för ett fönster i dörren så den inte är så där plastig och tråkig. Får se om det funkar.


Idag mina vänner har jag tvättat hur mycket som helst, chillat och spelat kort, målat klart första strykningen på panelväggarna, tränat och jag å rasmus har battlat i ett dansspel på wii:t. Sen hyrde jag Jägarna 2 och mös ner i min sköna soffa med Smilla och irritera mig på folket i filmen som inte gjorde som jag ville. Varför gör man så egentligen?! Typ: vänd dig om han står ju där för he.....te eller gå inte in där, gå inte in där ahhh varför gick du in där. Man blir liksom helt kallsvettig, nervös och irriterad när de inte tänker klart och framför allt inte lyssnar på vad jag säger. Aaaah ska man behöva skrika ut det eller?! Jag är inte någon rolig "sitta brevid film kompis" alls om man då inte är likadan. Då kan vi ju prata skit om dom i filmen och skrika som fån och rycka av oss håret i irritation hihi!




Oj oj oj, nu är klockan halv två på natten/morgonen och jag måste inta sängläge så


morsning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar