fredag 26 augusti 2011



Visar er en bild så ni förstår varför jag går upp istället för ner. Som tur va så är det ingen kexchoklad för då hade lådan varit tom. Försöker att avstå, men ni vet självdiciplinen är ju inte det bästa jag har precis.


Idag kommer jag nog troligtvis inte heller lägga några plattor trots att jag har en hök som flåsar mig i nacken. Det är så himla tråkigt, finner ingen lust till att göra klart trots att jag försöker. Det är kratta, platta, lägga, mäta, mäta och skrev jag mäta och sen är det bara att plocka upp stenen och göra om samma procedur för den var antagligen för sned. Och sen göra om igen och sen gå på nästa sten och funkar det inte så brukar jag oftast slänga den där fina stenen åt ett ställe som är riktigt varmt och en gubbe klädd i rött med horn bestämmer där och samtidigt dra min berömda ramsa som jag är så stolt över och efter det så går jag oftast in. Ungefär så brukar det sluta, men vem vet idag kanske någon tycker synd om mig och låter mig få lite flyt.


Kram

1 kommentar:

  1. Jag hade aldrig kunnat hålla mig ifrån den där lådan! Jäklar vad mycket gott! Tur att inte jag har någon som matar mig med sånt där! Går ju upp fast jag inte äter sånt! :( Stengången blir i alla fall jättefin och jag förstår att det känns jobbigt! Men du ska vara såå stolt sen när det är klart! kram Linda

    SvaraRadera