måndag 6 september 2010

Här kommer dom.

Jag lovade ju bilder och ibland håller jag löften, så nu är dom här nedan. Visst är den stora glaskupan fin? Ni behöver ju inte stirra på våra snygga fönsterbrädor som jag tänkt slänga för x antal år sen, men det har liksom aldrig blivit av. Typiskt mig. Bara klagan inget handlande. Nej, imorgon blir det jag som åker till byggvaror och köper nya. Vi får se om jag lyckas.
Glaskupa och mässingfat/bricka Design By E

Skål med fat Vita Ranunkler

"Soppskål" och Myrtenträd Vita ranunkler

Idag känner jag mig så där lagom glad eftersom vi fortfarande inte har en tvättmaskin och så har jag lyckats att ta sönder diskmaskin också. Nu känns livet så där härligt. Känner för att gräva ner mig och ta en lååång semester från livet just nu. Hoppas att en viss sak kan munta upp mig.

Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar