fredag 3 september 2010

Här har bakats bullar



Ser ni gott folk, jag har bakat! Det var evighetersen som jag bakade bullar och det gick ju rätt snabbt ändå. Goda var dom, tyvärr har jag tagit ett par styckna och Tyra har ätit
way to much. Det är nog därför jag sällan bakar bullar för det slutar oftast med att jag äter upp alla och det är ju inte därför jag bakar.
Men denna gång är det jag som sätter hänglås på frysen eller kanske ett sånt där hightech lås som scannar handen. Ja då kanske man kan spärra min hand från att sno bullar ur frysen och ändå låta de andra ta.
Fast jag kommer ihåg när Rasmus hade ätit fyra bullar och ändå ville ha mer, men då sa jag bestämt nej (otroligt) och gick ner och tog tvätten sedan när gick upp möttes jag av en stank av bränt. Brända bullar i micron luktar inget gott, men det blev resultatet av 5 min på fulleffekt....Blev röksanering sen i Svanvik.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar