onsdag 26 september 2018

TOALETTRENOVERING SOM ALDRIG BLIR KLAR



När man vaknar upp och mår mindre bra. Hade på känn att det skulle komma, men det får försvinna fort för jag har inte tid att slöa alls. Så mycket som ska göras. Men men bara att ta det chill och planera saker istället för att utföra dem.









Panelen är uppe så att säga. Det var faktiskt riktigt kul att såga panelbitarnas hörn och det blev ok. Skulle fräst ut dom, men ansåg att det skulle ta ännu längre tid och hade då blivit tvungen att låta någon annan göra det och alla har ju liksom inte tid. Så jag tog den enklaste vägen ut och jag kommer nog alltid ångra det, men nu är det gjort.








Grundfärgen på och jag var livrädd över att den var för lila, men tack och lov så mörknade den, men ska låna hem tapetprovet igen för att dubbelchecka att jag är 100 % nöjd innan jag bestämmer färdigfärgen. När jag ändå höll på att måla så fick taket samma färg som panelen och jag tror det kommer bli awesome. Eller jag hoppas innerligt det. Intalar mig själv det. Haha inte alls osäker då. 

Väggarna ska spacklas, dödstråkigt och det ska jag fråga min kära bror om. Man ska ju göra det man är bra på och han är ruskigt bra på att spackla, så vem är jag att förneka han det. Nu ska det tydligen in golvvärme så vem vet när golvet blir klart... typ aldrig. Tröttnade redan när jag hörde menningen uttalas. Det kommer jag inte göra. Men tapeterna kommer iallafall snart och jag längtar till tapetsering. Yehoo!!!



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar