tisdag 4 september 2018

NÄR ALLT GÅR I ULTRARAPID






Dagarna går så fort och det har hunnit att bli tisdag. Badrummet är så gott som färdig kaklat förutom bröstlisterna som beställdes igår. Så spännande det ska bli. Har alltid gillat när man inte slösar med detaljerna, men varit för lat eller snål för att själv göra dom. Så nu ska jag för en gång skull känna lite mer stolthet över att jag tog lite mer tid på mig istället för att stressa igenom det. Dock är jag som vanligt inte nöjd med mitt arbete då väggar och golv är snett och jag hade som vanligt inte det i min beräkning. Irriterande.


Nu ska jag gå ut och rensa fogarna och tvätta rent golvet så det är klar för fogning. Får skynda mig då jag ska cykla ner till min vän och gå ut och gå och göra lite ärenden som att hämta tapetprover (Ja dööör för att få se dom live), lämna gympakläder till Myran och hämta ut ett paket. Så hoppas ni får en fin fin dag ni med.



puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar