onsdag 7 mars 2018

NÄR MAN FÖRSÖKER







Jag är ju en människa som pratar på om allt. Det är väl mest svammel och oviktiga saker, men lik förbannat så kan jag inte hålla tyst. Fast känner jag dig inte så pratar jag typ inte alls. I vilket fall som helst så har jag bestämt mig för att vara tyst. Låta andra ta plats. Lite trött på att höra min egen röst hela tiden och jag vet ju att folk inte orkar lyssna till slut så nu har jag liksom varit så tyst som jag bara kan. Shit, vad det är svårt. Har ju massor att berätta, inget livsviktigt förstås, men ändå, massor. Nu får jag bara lära mig att vara tyst. Ta kontrollen. Nackdelen är väl att alla tror jag är sur. Men jag är inte sur, jag försöker vara ödmjuk. Försöker backa. Vi får se hur länge det dröjer innan jag spricker.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar