måndag 8 januari 2018

SKRUVAD SÖNDAG







Igår drog kidsen iväg till badhuset och jag sattes på att skruva ihop köksskåp vilket jag inte ser som en straffkommendering utan mer en belöning. Jag råkar gilla det. Jag råkar också tro att jag är sjukt bra på det vilket leder till att jag inte riktigt kollar in instruktionerna och det resulterar till ganska många fel. Men ibland är jag kung på det. 


Drog också iväg fast med hundarna till Sätra för att gå ut och gå i en trevlig miljö som man inte promenerat sönder. Och för att kunna ha lilla Maja Stendöv lös och ändå ha koll på vart hon är. Jag laddade med underställ, ljudbok och hundgodis. Frös inte, men fick skoskav. Har aldrig fått skav av dessa skor. Surade sista kilometern till bilen. 


Sen blev det stallet och så hem för att åka på kalas till minsta kusinerna. Dom där tjejerna är ju bara för söta och Myran älskar att vara med dom. Roligt att barnen har sina kusiner och jag hoppas verkligen att dom är lika tighta sen när dom blir äldre. 




kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar