söndag 17 december 2017

JAPP, LÖRDAG FÖRBI




Lördag slut och jag har tvingat med mig familjen på en mysig julmarknad dock tyckte någon att det var tråkigt så vi blev inte långvariga, men nu har vi varit där iallafall. Jag har varit på ett uselt humör. För lite ensamtid och jag blir liksom till ett surande monster. Det är ju inget trevligt alls så imorgon är det jag som tar med mig hundarna på en skogspromenad och stallet och bara är. Och sen tar vi kalas och sen är den dagen slut. 

Griljerade skinka, men glömde bort den i ugnen. Somnade i soffan till en usel film och hade helt förträngt den där skinkan alltså. Blir verkligen inte förvånad alls. Gode Gud ge mig styrka att stå ut med mig själv och min eviga dumhet. Sådana historier jag skulle kunna berätta för er då ni hade blivit häpna över hur korkad man kan vara, men jag känner att det skulle nog inte se så bra ut för mig då. Jag kan bjuda på mig själv, men även jag har gränser. Även jag.

Längtar så jag dör till fredag och resan till Göteborg och hotell Pigalle. Fast innan dess ska ett kalas avklaras, hästmat inhandlas, hö likaså och fem jobbdagar varpå ett julbord fixas. Nästa vecka kommer flyga förbi. Och jag önskar mig bara energi till att börja röra på mig. Annars fruktansvärt nöjd.



tack och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar