söndag 11 juni 2017

EN GOD KOPP THE VAR DET JA








Nu har jag lyckats att göra ett inlägg så håll till godo man vet liksom aldrig när det händer igen. Nu har det ju inte varit mitt fel precis. Definitivt inte. Jag skyller allt på att mina mobiler krånglat i en evighet fast nu mina kära vänner har jag fått en ny. Vilken lycka att kunna använda en och samma mobil till att svara, fota och swisha. Lyx minsann. Och nu har jag synkat mailen också så inläggen ska komma så tätt att ni spyr på det. 


Dagarna går så fort och det känns som inget blir gjort och nu har vi tusen saker att göra klart (har vi typ alltid, men nu tusen nya, roliga saker) och jag hinner liksom inte. Blir galen fast glatt galen för det här är ju det ja vill. Att ha bollar i luften hela tiden. Idag har jag iallafall gjort klart trappan till köksträdgården och grundmålat en del av planket till poolen. Andra drog till Olstorp, men ja kände direkt att det där är inte min grej längre. Ja har ju fyllt trettiofem och sysslar inte med sådant trams. Ja föredrar att sitta hemma och dricka en god kopp the och lyssna på klassiskt och reflektera över världens situation just nu. Sån är jag. 





Ha det fint






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar