tisdag 9 maj 2017

VÄDRET GER MIG HUMÖRSVÄNGNINGAR








Vädret är väl ingen jäkla tiopoängare idag, eller igår, eller i förrgår, men det är ingen snö, ingen regn och det är sol. Jag tänker att jag överlever det. Värre saker har definitivt hänt en lite sämre väder. Fast  jag vill bara poängtera att det vore rätt fint med 20 grader och strålande sol. Ja, jag är så sjukt väderberoende. Jag förlåter rätt mycket om bara vädret är tiptop. Annars är jag rätt sur och tvär. Fick iallafall bege mig ut igår när det var svinkallt bara för att jag bara inte stod ut med att sitta inne längre. Så jag planterade, rensade och satte lite plattor och sen blev det ju rätt ok väder. En bra dag alltså. 


Idag så ska vi till stallet. Och jag ska gå ut och gå. Måste sluta att lata mig på den punkten. Sommaren är ju på väg och jag intalade mig att denna sommaren skulle jag vara i min bästa form ever. Ljug på den... igen.




kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar