söndag 25 september 2016

SECOND HAND SHOPPING







Hittade lampor på second hand och var sjukt nöjd. Och var såklart tvungen att skryta om mitt fynd direkt när jag kom hem. Fick då som en undran, att skulle vi inte ha fler? Jag bara suckar och svarar lite drygt att det bara funkar på två ställen. Typ "så sjukt trött på människor som liksom inte hänger med i vad som behövs eller funkar" minen medans jag förklarade varför jag bara köpt två. Sedan trallade jag in i vardagsrummet och blev ståendes i chock då jag ser klart och tydligt att det behövdes tre. Jag bara what the fuck liksom och lite förvånade emojisar på det följt med den där välanvända revolvern efter och lusten att gräva ner sig på det mest ödsligaste stället i världen och aldrig bli hittad. Så ja, jag ska kanske inte dryga mig eller bete mig ohövligt och himla med ögonen utan vara lite jäkla ödmjuk så kanske lyckan ler mot mig. Jag behöver iallafall inte stå där och be om ursäkt för att andra människor har rätt. Så ja, ödmjuk då. Riktigt ödmjuk. 

Nu måste jag tvinga mig tillbaka till den där second handen och trängas med allt folk. Kom ihåg att jag är typ 98 procent eremit nuförtiden så bara det var stort att jag gick in dit från första början. Och vem åker dit bara för en lampa liksom? Jag tydligen.. snart. Så en stay tuned på den historien.




ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar