torsdag 28 juli 2016

IBLAND HÄNDER DET







Det blev en dag i Skövde idag med fast utan barn. Vet inte ens när det hände senast. De senaste gångerna jag åkt in för att köpa något till mig har jag alltid kommit hem med kläder till barnen, mat och en massa pokemonkort. Likadant var det igår, så blev så glad idag när jag besökte Östergården och hitta denna fina spetsklänningen på rean. Har sneglat på den förut när vi gått visningar, men inte riktigt fastnat. Och nu bara sa det poow liksom och vi klicka direkt. Och 250 kronor var ju inget att bråka om precis. Bara att hala fram plånboken och betala och vara så sjukt nöjd. Blev två andra super sköna klänningar från Gina Tricot också. Och det viktigaste, presenter till de små barnen som fyller år när som helst och jag tror dom kommer bli nöjda. Jag hoppas det. Annars får dom bara låtsas liksom, svårare än så är det inte. 


Halvlängtar till höstvisningarna inne på Östergården då jag älskar höstkollektioner. Och denna hösten hörde jag att det skulle komma riktigt fina plagg. Men först sommar, definitivt sommar.




ha de fint



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar