måndag 25 juli 2016

KAN INTE KLAGA






Jag har officiellt fått vuxenpoäng. Jag har varit och sett Bruce Springsteen. Jag kände igen en låt, men jag gilla stämningen. Skön stämning alltså. Lite småmysigt sådär. Fast att gå på sådant där galej var bannemej sjukt tröttsamt. Efter ett x antal drinkar och ett x antal cidrar och en hemsk öl så sa min kropp nej när vi skulle ut och efterparta lite och jag var inte ensam om den känslan. Alla utom en somna på spårvagnen hem. Tur vi hade en som tog vakten. Även fast jag hade tänkt att inte den rollen så inser jag nu i efterhand att jag var värdelös på det uppdraget. Hade iallafall en kul resa och det blev många skratt. Många skämt. Jag gillade specifikt den om toadamen. Tänker inte gå in på detaljer där dock. Jag gillar att jag trodde städskåpet var en toa och jag gillar extremt mycket att ingen såg att jag trodde städskrubben var en toa. Och innan ni antar, så var jag inte för överförfriskad och jag insåg mitt misstag fort och inget misstag gjordes förutom dörröppnandet. Kul att vara borta, men så skönt att vara hemma.




ha en fin ny vecka. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar