lördag 21 maj 2016

KÄNSLAN IDAG







Lite så summerar min känsla just nu. Jag har liksom moffat godis hela kvällen och precis beställt kläder som troligtvis inte kommer att passa till sommaren. Och sovit på soffan. Jag alternera mellan att sova och äta godis. 





Idag har jag rensat avloppet i köket och det var väl ingen höjdare. Det var ett snabbt utfört jobb som avslutades med en dusch. En sån där dusch när man känner sig vanhedrad till max. När halva duschcremen användes och skrubbvanten maxades. Och ändå känner man sig smutsig. Tänk er Ace Ventura i Den galopperande dektetiven. Ni vet, då han upptäckt att "batongen" som nudda han inte var en batong utan något helt annat. Lite så, lite så. 

Sen så städa jag på lite och det var allmänt tråkigt som vanligt. Bar ner mina jackor i hallen igen och jag kände livet komma tillbaks och som jag har saknat dom. Nu ska vi aldrig skiljas mer. Köpte snittblommor och fick extra fredagsfeeling. Var i stallet och vann över kidsen i vem som var snabbast. Jag hann mocka och sopa innan de var klar med mat och vatten. Äldst är alltid bäst. Grillat och ätit way to much som jag nämnde innan. 






kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar