söndag 7 februari 2016

LITEN MINSANN ELLER STOR MINSANN










Liten blir stor... så snabbt, för snabbt. Och han gillar skjortor, flugor och kavajer och skor och jag känner att den där har jag lyckats med än så länge. Dock har hans vilja blivit lite för stor. Ja menar, när han anser att mina val av skor inte är bra utan tar egna initiativ och väljer sina guldiga basketskor framför kavat kängorna så börjar jag undra om mitt herravälde över honom håller på att släppa. Världen är på tok för sned. 





Klart jag skippa träningen igår och troligtvis idag med. Men helger är väl till för att gotta sig och inte straffa sina arma muskler? Jo, det anser jag minsann att det är. Och idag är det vilodag enligt bibeln och jag tar fasta på det. Ska bara gå ut och gå med min vän och sen ska jag vila.





kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar