fredag 5 februari 2016

ATT INSE SAKER & INTE INSE





Så sant, så sant. Speciellt nu när man smällt i sig all choklad man hittade och kunde med att köpa i affären. Nu mår jag så sjukt illa att jag har svårt att veta mitt eget värde utan att tänka på värdelös först. Värdelös på att förstå att jag inte kan äta så mycket. Så ikväll hatar jag mig lite extra för att förlåta mig själv imorgon bitti för att göra om allt imorgon kväll. Japp, alltid samma visa. Fast är det helg är det helg. Och jag har varit duktig i veckan med att minska på sockret. 



Inget speciellt har hänt i veckan förutom att jag har tränat två gånger. Ja, ni hörde rätt, två gånger. Det är så jag undrar om jag är riktigt frisk. Och det har varit roligt. Bara det är ett smärre mirakel. Snart ska vi nämligen ligga och götta oss i solen och jag vägrar att köpa nya kläder för att julen har satt sina spår. Och hösten. Så jag ska köra stenhårt (eller ja så hårt som en latmask kan göra) och öppna upp till den förbjudna garderoben. Den gamla som ligger i träda. Den som bara väntat på att återupptäckas. 






ha de bra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar