torsdag 26 mars 2015

OMBYTEN & SNART ÄR DET HELG













Här är tre av fem ombyten som jag hade igår när vi hjälpte till på Butik Östergårdens modevisning. Jag gillade verkligen klänningen i bild nummer två och koftan också. Klänning i den sista bilden är verkligen speciell. Vilket jobb man lagt ner på den alltså.


Vi hade iallafall jätte trevligt igår och bjöds som vanligt på jättegod mat och efterrätt. Jag åt såklart to much och blev sjukt mätt, men det var det värt. Sista gången igår och så framtiden utse om det blir något mer i höst.

Torsdag idag och jag börjar känna lukten av sovmorgon, underbar känsla. Igår hann jag att rida Candy och gå ut med Rubinette så idag kör vi på vilodag dock ska veterinären ut och raspa tänderna på Rubinette så mockningen kommer jag inte ifrån. 





ha en riktigt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar