torsdag 17 juli 2014

ONSDAGSTRÖTT







Just nu är det lite sådär smått kaos här och i huvudet. Lillebror tål förmodligen inte något eftersom han ofta har ont i magen och nu är det värre än värst. Hundarna gnäller och äter upp barnens mellanmål. Jag borde laga mat, men orkar bara inte. Började i myrans rum igår, men idag bara bläää. Borde ta tvätten, städa och dra något gammalt över mig, men orkar inte ens det. Tror det borde stå out of function på min kropp när som helst nu, när som helst nu. Tills dess så ska jag försöka mitt yttersta att skärpa till mig och skaka i lite happy thoughts i hjärnan och komma tillbaka till jordelivet i lite bättre tillstånd. Och det ska la inte vara så svårt, herregud, värre saker har inträffats och fixats. 



ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar