torsdag 19 september 2013

klassiskt blått

klassiskt blått




Frossar just nu i hela hennes & mauritz sortiment och bara önskar att jag passade i allt. Ringar runt och klickar i kundkorgar . Klick hit och klick dit, den här och möjligtvis den där, ååå så den och bara den här och tusen andra helt onödiga kommentarer och ursäkter för att handla ännu mer. Jag slog till på de där skorna i collaget ovanför när man ändå fick lite rabatt (25% på en vara) och något litet till slank väl med, men så onödigt och totalt själdiciplinslöst av mig. Har hållit mig från allt hela månaden tills nu. Jag visste att jag skulle slängt kataloghelsiket när jag fick hem den, men jag var bara tvungen att kika lite, lite och så kika lite till på hemsidan och så bara. Så nu sitter jag här med dåligt samvete för det klicket och för att jag smackat i mig en 100 grams schweizernöt choklad. Vart har min karaktär tagit vägen? Har den överhuvudtaget funnits? Kan jag tappat den på vägen ut ur livmodern eller sket dom totalt i att lägga till den genen när jag bildades? Så många frågor, så lite svar. Nu ska jag gå och förtränga allt mitt dåliga samvete och låtsas som jag är bäst i världen. Kommer bli svårt.




Ha en fin dag nu ni alla karaktärsbättre människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar