söndag 29 september 2013

ATT ETT HJÄRTA KAN SVÄMMA ÖVER







Måste jag ens nämna att de där barnen är bara så fina. Att jag gjort något så undebart. Fick möjligtvis lite hjälp i början, men sen var det bara min förtjänst. 



Hur härligt är det inte att bara sitta här framför datorn och chilla till sin musik och inte bli avbruten för att det är bråk och gnäll eller att någon anser att man är världens sämsta sällskap för man bara ska kika på en liten sak. Jag säger bara det, egentid är guld värt. 


Idag har vi varit på ridskolan och min lilla myra är så duktig alltså. Hela mitt hjärta svämma över av stolthet. Ridning är hennes grej alltså. Stolt mormor var där och kika också. Annars kan jag erkänna att jag inte gjort ett dugg mer. Latat mig hela dagen. Fast jag har ju bakat. Herregud, jag har bakat. Jag har varit lite produktiv iallafall. Trodde ett tag där att hoppet var ute. att jag var bortom all räddning. Att lathetens onda klor tagit tag i min kropp. Puh, en total lättnad kom över mig.





Ha de fint nu alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar