tisdag 24 september 2013




Alltså detta projekt har liksom sugit ur musten ur mig denna sommar. Inte för att det varit alldeles jobbigt utan för att det aldrig blir klart. Lusten har ju inte infunnit sig samtidigt som man får dåligt samvete för att man inte jobbar på. Det är mindre än halva kvar och så slöar jag så. Min bror ska ordna med plåtar som avskiljning och då kan man ösa på med jord och slippa att få det i gången. Igår plantera jag om mina sista tio pioner till landet här och jag hoppas nu innerligt att de ska gilla sin nya plats.




Hallojsan




Imorgon beger vi oss till Butik Östergården för modevisning. Ska bli så kul och nervöst. Är iallafall väldigt glad att vi fått denna roliga uppgift. Mina order är att ta med svarta tights/strumpbyxor och lite skor. Och för er som känner mig vet ju att jag bara inte kan ta med mej lite skor. Jag måste liksom bara ta med mig alla, men imorgon ska jag försöka att stilla mig och nöja mig med två par. Det kommer krävas en hel del självdisciplin. Och hur det var med det behöver ju inte diskuteras något mer. Men jag känner mig stark nu, riktigt stark. Kanske dags att ta tag i träningen också eller ska man verkligen gå till sånna överdrifter. Nää, jag nöjer mig med skogrejjen först. 


Fick paketet från hm idag och jag blev kär i de där skorna alltså. Pang boom riktigt jäkla kär. Så fina, så fina. Kan de bli favoriterna tro? Skulle nog tro så. Väl värda sitt pris och med rabatt på det så kan man inte annat än att vara nöjd. Kan hända att jag sover i dom. Eller inte kom jag på, för de ligger nu på verandan och göms undan för en viss person. Han tycker visst att det kan räcka med skor. Dummaste jag hört, men alla har väl rätt till en egen uppfattning har jag hört. Själv är jag av den uppfattningen att det är väl självklart att man ska få ha det så länge det är samma som jag. 




Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar