torsdag 8 augusti 2013





Firade den här lilla idag och hans kusin hos min bror. Det blev enkelt och gott med hamburgare och korv. Avslutades sen med marängsvisch, kladdkaka och prinsesstårta. Han var så nöjd så. 


Just nu är jag dödens trött, men ser saker mer positivt nu. Varför? Jo, för nu har jag fått nya däck till min skottkärra så nu kan det hända lite saker. Har inte så mycket tid kvar, men det som hinns med, hinns med. Är iallafall glad för en fungerande kärra. Det är vardagslyx det. 


Idag kom mina Johnny Bulls och dom var mig tusan så jäkla perfekta att jag fick en chock. Alltid lika osäkert när man beställer och så var de stora i storleken så jag gick ner och det gjorde jag rätt i. Sköna, lätta att ta på sig och det viktigaste snygga as hell. Tänker alltid på det här när jag står oh funderar på om jag verkligen förtjänar ett par skor till:


LIFE IS SHORT, BY THE DAMN SHOES



Med dom visdomsorden säger jag god natt.

1 kommentar: