fredag 9 augusti 2013






Den där rosen alltså, finns det något annat som växer så bra som den? Den växer så nästan jag blir galen på den. Ibland låter jag den leva sitt fria liv, men den klarar liksom inte av det ansvaret för den är överallt. Så då får man gå dit och styra upp den. Men man måste beundra kraften i den. Och den luktar ljuvligt och blommor helt makalöst mycket. Så ska ni ha något som växer snabbt, täcker mycket och kräver inget så är det en Honungsros du ska välja. Det finns flera sorter, men detta är nog bergis en Hybrida. Alla sorter tycker jag blommar bra fast denna är nog den kraftigaste tycker jag. Detta får bli mitt fredagstips hihi.


Idag väntas grävning, jobb och förhoppningsvis bio. Jag hoppas få biljetter till komedin The Heat eller var det bara Heat? I vilket fall så ska jag glida i mina übersnygga skor jag köpte på Modesto förra fredagen och bara njuta av dom. Har jag sagt att skor är det bästa jag vet? Det är det iallafall. Bättre nästan än livet självt. Ok, där överdrev jag en smula, men så nära som det går, så bra är dom. Och dom passar fast man går upp fem kilo eller ner sex. Man behöver inte pressa sig i dom och se ut som man blivit som en felpressad korv med för litet skinn. Så glad att jag är tjej alltså.... finns så mycket bättre skoutbud då. 




Ha de fint nu


2 kommentarer:

  1. Tjusigt och hoppas du kommer iväg på bion :)

    http://hasselqvist.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Den där filmen går ju inte Skövde....hur irriterade blir man inte då. Bara att välja på pest eller kolera på dom andra filmerna, men men.

    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera