onsdag 5 juni 2013




Igår var vi på sommarfest på förskolan och min lilla kille spelade upp sin teater tillsammans med alla hans vänner. Den var så bra och gullig. Är så glad för att han är på en sån bra förskola med fina fröknar/pedagoger. 



Blev lite gjort i trädgården, men trappan som jag gjuter nu fick vänta för bruket är slut och nån glömde köpa nytt. Såklart inte jag. Jag klippte våran enorma tujahäck tills jag på något konstig och helmärkligt sätt klippte av sladden till en grendosa och på så vis gjorde så en propp gick inne. Mycket, mycket ovanligt gjort av mig. Barnen ville därefter inte dela med sig av deras grendoser till mig något mer. Så själviskt. den häcken som blev klippt blev riktigt fin och den som inte blev det ser lika ful ut som vanligt.



Hoppas på bra väder och mer bruk idag.


kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar