fredag 7 juni 2013




Trappan/trappsteget till carporten som aldrig verkar bli klart. Bruket är slut och något nytt verkar inte komma. Man kan ju faktis åka och köpa sitt eget, men det ingår inte i mina arbetsuppgifter så att säga. Det är inte för att jag alltid glömmer det eller för att jag tycker det är sååå långt bort till byggvaror. Nej, jag tycker liksom att man ska hålla sig till sitt. 


Just nu sitter jag här med världens sönderbrända rygg, att snickra i bikiniöverdel utan solkräm var väl inte så genomtänkt känns det lite såhär i efterhand, och väntar på att ta mig mod till att klä på mig. 


Och hur trevligt är det inte att ha maginfluensa i huset och alla flyr som om pesten vore här. Så vårat nationaldagsfirandet blev inte så storstilat, men vi firade med årets första dopp i sjön. Smilla simma som en galning och gnydde lika mycket när hon inte fick simma. Maja simmade hur bra som helst och var så duktig så. Det där är en väldigt bra hund de. Lyssnar oftast och har nästan inga som helst jakttendenser.  



Solen skiner, passa på och njut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar