lördag 6 april 2013



Min trädgårdsbok som kanske fått vila lite de sista åren då mitt trädgårdsintresset svalnat något, men fasligt roligt att kika i och kolla på ens gamla drömmar och anteckningar. Vissa var ju helt genialiska medans väldigt många var attans så dåliga att jag inte ens förstår hur min hjärna kunnat trycka ur sig sånna ideér eller... jag förstår nog att den kunde det. Man kan väl inte anklaga den för att vara det smartaste precis, inget Mensa för oss iallafall. Vi är nog inte ens nära oss att klara något högskoleprov inom den närmaste tiden (på ärligt vis iallafall). Väntar liksom på att man ska uppfinna ett mirakelpiller som gör mig så fucking brilliant att jag liksom blir mentor åt världens nu smartaste människor för sen kommer det ju bara finnas en smart person och det kommer ju att vara jag överlägset. Och där gick ju den ideén åt helsike eftersom jag antar att jag inte kommer vad den enda som vill bli clever (mentally bright; having sharp or quick intelligence). Får tänka ut en ny metod att bli smart as hell.


Ridskola, klasshandboll, promenad och nu träning. Undviker att börja med maten och frossar i choklad och cola och sitter fortfarande och undrar varför jag fått så mycket finnar. Nån nämnde att det kunde vara chokladen, men det var ju det löjligaste jag hört. Min enda förklaring måste vara att jag är så ungdomlig. Ha en fin lördag på er.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar