måndag 8 april 2013



Måndag idag och den börjar vi med magsjuka tydligen. Ja det var väl alldeles för längesedan som vi var sjuka, typ hela två veckor sen. Jag och lillebror känner oss lagom sjuka, lagom friska och lagom mycket dåligt samvete för att ständigt vara hemma. 


Men idag har det inhandlats vårskor till de stora. Det blev Palladium, Minnetonka och Converse  och en väldigt nöjd mamma. Nu är det inte så säkert dom är lika nöjda, men jag offrade mina "villhaskor" för barnen. Hur osjälvisk är jag inte? Närmare moder Teresa kan jag snart inte komma. 
Lilla lillebror får glatt nöja sig med vintage. Och tur är väl det att han gillar både rött och rosa... och klackskor och nagellack och barbiefilmer med ballerinor. Det är lite av fördelen och nackdelen med att vara sist, att ständigt få vara i ärvcirkeln. 



Trevligt dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar