måndag 25 mars 2013


Min lilla fåtölj som varit med i en himlars massa år. Hade den i mitt rum hemma hos mor och far, kan tänka mig att den är bortåt en tjugo år och se så fräsch den är.  Nytt överdrag och det blev en ny fåtölj. Dock hade de ändrat lite på sittdynans storlek och dragit in på en kudde, men jag antar att man inte får vara kräsen. 


Igår kom vi hem från en liten miniweekend i Göteborg full med shopping. Jag imponerades stort av att alla i stort sett lyckades hålla humöret uppe. Det var nån som somna en stund och några hade ont i fötterna, men allt som allt gick det smidigt. Barna fick välja egna kläder och gissa om det var svårt att inte lägga sig i. Det var inga kläder som jag kanske hade valt, men det skulle det ju inte vara så det blev bra. Själv fick jag mig också en peng att handla för hihi och slog då på en skitsnygg skinnjacka från Zara som jag kikat på. Enda nackdelen är att den var väldans tight, men jag vägrade gå upp till L. Det är ju meningen att jag ska ha gått ner inte upp. Det blir till att kämpa ännu mer...eller ja börja kämpa för jag har ju faktisk knappt kämpat alls det sista. 



När vi kom hem satte sig barnen och gjorde egna studsbollar och jag gick ut med hundarna. Det är kul att vara borta, men så skönt att komma hem.


kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar